inte-ensam

Alla inlägg den 25 juni 2016

Av inte-ensam - 25 juni 2016 14:45

Här har det varit fullt upp med både det ena och det andra. Midsommarfirande, middagar som ska göras i ordning, bad och sång   Därför har jag postat mindre flitigt på bloggen. Förr i tiden har jag däremot tillbringat många högtider ensamma och även om det är löjligt att högtiderna blir så hajpade och en så stor grej i Sverige så kan det kännas motigt ändå att vara ensam. Fast man vet att det bara är ännu en helg i raden av alla andra. Därför delar jag några låtar jag tycker kan vara sköna om man känner sig ensam eller inte har något planerat.







Om det är någon som behöver prata är du alltid välkommen att skriva ett mail också - jag kanske inte ser det/kan svara direkt men lovar att jag svarar.


Ha en fin helg nu!

Presentation


Hej! Det här är min blogg för oss som är ensamma och lever med social fobi, agorafobi, ångest eller andra problem. För en gemensam kamp mot ett bättre liv!

Kontakt: intointro1@gmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards